Web-eCommerce

Funkcjonalność sklepu internetowego Web-eCommerce po stronie klienta.

Klient sklepu internetowego Web-eCommerce ma możliwość wyszukiwania produktów na trzy sposoby: przy pomocy listy kategorii lub formularza wyświetlającego produkty danego producenta, bądź też korzystając z wyszukiwarki produktów. Po wybraniu produktu zostają przedstawione szczegółowe informacje na jego temat, takie jak cena, opis czy zdjęcia. Następnie klient może powrócić do przeglądania produktów, bądź dodać wybrany produkt do koszyka. W koszyku jest możliwość zmiany ilości poszczególnych produktów bądź ich usunięcia.

Jeśli klient zdecyduje się na dokonanie zakupów zostaje mu przedstawiony formularz, w którym wprowadza dane osobowe, wybiera formę płatności i przesyłki oraz podaje ewentualne uwagi. Jeśli ponadto wprowadzi hasło, tworzone jest nowe konto użytkownika. Korzyścią wynikającą z założenia takiego konta jest fakt, że przy następnych zakupach nie ma potrzeby wprowadzania danych osobowych. Co więcej, po zalogowaniu użytkownik ma możliwość przeglądania swoich zamówień i edytowania prywatnych danych. Po dokonaniu zakupu system wysyła do klienta wiadomość zawierającą szczegółowe informacje na temat zrealizowanej transakcji.

Funkcjonalność sklepu internetowego Web-eCommerce po stronie administratora.

Po zalogowaniu do panelu administracyjnego administrator może przejrzeć listę osób przebywających aktualnie na stronie sklepu internetowego. Ma także możliwość tworzenia listy stawek podatkowych, listy producentów i zarządzania nimi.

Zakładka Konfiguracja udostępnia opcje dodawanie nowych adresów sklepów i ustalania ich widoczności na stronie sklepu. Ponadto dostępna jest edycja danych dotyczących sprzedawcy, takich jak numer konta bankowego czy adres email.

Administrator przegląda produkty według nazwy, tworzy i edytuje kategorie i ich podkategorie. Przy dodawaniu nowego produktu do sklepu internetowego wprowadza podstawowe dane oraz załącza zdjęcia. Może również podać meta dane - tytuł, opis i słowa kluczowe, wykorzystywane przez przeglądarki internetowe. Jeśli zdecyduje, że produkt ma być dostępny dla klienta ustawia jego status na „na składzie”. Jeśli ma być niewidoczny to zmienia status na „niewidoczny”. Wyprzedane produkty otrzymują status ”wyprzedany”. Ponadto można zdecydować czy produkt ma być wyświetlany na stronie głównej sklepu Web-eCommerce w dziale Nowości. Istnieje też opcja wprowadzenia ceny promocyjnej produktu oraz ustalenia pozycji produktu w sklepie internetowym, która może być inna dla klienta i dla administratora.

Oprócz przeglądania i edytowania listy produktów administrator może przenieść wybraną pozycję do innej kategorii, bądź zdecydować się na wystawienie produktu na Allegro (wersja rozszerzona). Przy wyświetlaniu listy klientów zarejestrowanych w sklepie internetowym Web-eCommerce ma on wgląd do szczegółowych danych dotyczących ich zamówień. Może również zablokować, bądź całkowicie usunąć wybrane konto. Kompletna lista aktualnych zamówień znajduje się w zakładce Zamówienia. Można tam wyświetlić szczegóły dotyczące wybranego zamówienia, przenieść produkt do nowego zamówienia, usunąć pojedynczy produkt, bądź całe zamówienie. Podczas zmiany statusu zamówienia zaznacza się czy klient ma być o tym powiadomiony za pomocą automatycznie wysyłanej wiadomości e-mail.

Istnieje także opcja przeglądania i edytowania treści stałych podstron sklepu internetowego, którymi są Strona główna, o firmie, produkty oraz kontakt. W przypadku listy dodatkowych podstron można ponadto dodawać nowe i usuwać zbędne podstrony, jak również decydować o ich widoczności w sklepie internetowym.

Poprzez zakładkę Narzędzia administrator otrzymuje możliwość zarządzania kopiami bazy danych sklepu internetowego. W przypadku, gdy ulegnie ona zniszczeniu możemy ją automatycznie odtworzyć bez potrzeby ręcznego wprowadzania wszystkich danych.

Można również wysyłać zbiorowe e-mail'e (tzw. mailing) do wszystkich użytkowników sklepu Web-eCommerce, bądź tylko do osób znajdujących się na liście subskrybentów.

Sklep Web-eCommerce zawiera również bardzo przydatne statystyki zamówień.

Nowości

Zobacz dostępne moduły

Bądź inny niż wszyscy i lepszy niż inni.

Zadaj pytanie

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi, które warto poznać.

poczta@web-ecommerce.pl

tel. kom. 660 559 515

tel.

22 670 03 77
22 618 50 26

Web-eCommerce
wszystkie prawa zastrzeżone © 2010